tr?id=287571818558943&ev=PageView &noscript=1
Jak zwiększyć swoje szanse na zdobycie Klientów w Programie  1 - Poznaj metodę poprawiania odżywiania!

Poznaj metodę poprawiania odżywiania!

Odczuwanie apetytu, głodu i sytości oraz nawyki i upodobania żywieniowe mogą zostać zmienione tylko poprzez wprowadzenie zmian w odżywianiu. Zmiana w jedzeniu będzie skuteczna, jeśli dana osoba sama będzie chciała jej dokonać, bo sama uzna, że zmiana ta jest dobra oraz jest bardzo przyjemna i zwiększa przyjemność jedzenia.

Narzędzie do poprawy odżywiania

Portal jedzdobrze.pl udostępnił specjalny program o nazwie DrDietman. Dzięki generowanym przez niego analizom oraz pomocy dietetyka możemy skutecznie poprawić swoje odżywianie.

Jak to się robi?

Dana osoba rozpoczyna poprawianie odżywiania od spisania swojego tygodniowego menu i przesłania tego spisu dietetykowi. Wpisuje on je do Programu DrDietman. Dzięki otrzymanym analizom dietetyk oraz dana osoba będą wiedzieli, co w odżywianiu kwalifikuje się do zmiany. Pojawi się kierunek, do którego należy zmierzać.

Plan posiłków

Kolejnym krokiem jest ustalenie z daną osobą dziennego planu posiłków. Zwykle powinno być ich trzy lub cztery, spożywane codziennie o tej samej porze, a przerwy pomiędzy posiłkami powinny być w miarą podobne. Plan ten powinien uwzględnić tryb życia danej osoby i być dla niej wygodny. Należy też ustalić średnią dzienną kaloryczność pożywienia wynikającą z otrzymanego menu. Dzieląc ją przez ilość posiłków spożywanych każdego dnia można ustalić zalecaną kaloryczność danego posiłku. Należy wtedy zaproponować danej osobie, żeby starała się spożywać posiłki według ustalonego planu i każdy o podobnej kaloryczności. Nie trzeba w tym celu ważyć porcji czy liczyć kalorii. Wystarczy, że dana osoba będzie dobierała swoje posiłki na wyczucie.

Największa zmiana

Podjęcie odżywiania się według ustalonego planu posiłku zwykle jest najdalej idącą proponowaną zmianą dotychczasowego odżywiania. Jest ona jednak łatwa do zaakceptowania i wprowadzenia, ponieważ jest zgodna z potrzebami organizmu. Wynikająca z niej regularność odżywiania sprawi, że głód zacznie się pojawiać w porze posiłków i nie występuje pomiędzy nimi. Zaczyna być postrzegany jako odczucie korzystne, bo nie dokucza pomiędzy posiłkami, lecz w odpowiednim czasie o nich przypomina. Wspomaga przyjemność jedzenia, bo często słyszymy, czuje głód więc z przyjemnością coś przekąszę.

Wiele razy to samo

Po czterech tygodniach dana osoba powinna spisać swoje menu z ostatniego tygodnia i przesłać tez spis dietetykowi. Należ je wtedy wpisać do Programu DrDietman. Zwykle okazuje się, że dobrane na wyczucie porcje nie są jeszcze odpowiedniej wielkości. Dietetyk powinien je ocenić i przedstawić uwagi odrębnie dla każdego posiłku. Powinien wskazać co należ w nim zmienić, czyli spożycie jakiego składnika zwiększyć lub zmniejszyć, żeby posiłki miały odpowiednia kaloryczność. Zwykle dana osoba je uwzględnia, bo ma świadomość, że dotychczasowe jej decyzje żywieniowe były przypadkowe. Opisane czynności należy powtarzać, co miesiąc, przez okrągły rok. Kaloryczność posiłków dobieranych na wyczucie będzie w coraz większym stopniu zbliżała się do pożądanej. U danej osoby wzrośnie wyczucie dobrze dobranej porcji, bo wszystkie zostaną zapamiętane w oczach.  

Ujarzmienie odczuwania sytości

Spożywanie porcji podobnej wielkości spowoduje dostosowanie się do nich objętości żołądka. Stąd w związku ze zbliżaniem się do spożycia w całości danego posiłku, żołądek zacznie wykazywać napełnienie, co będzie odczytywane jako sytość. Chęć kontynuowania jedzenie ustanie. Nie wróci po częściowym opróżnieniu się żołądka, bo pojawią się sygnały z podwzgórza. U danej osoby powstanie wrażenie, że skoro je do syta, to znaczy, iż może jeść tyle, ile chce. Będzie to dla niej przyjemne.

Ważny jest dobry bilans

Kolejne zmiany zalecane przez dietetyka powinny zamierzać do poprawienia zrównoważenia odżywiania. Organizm dobrze zaopatrywany we wszystkie potrzebne składniki odżywcze trafnie wskazuje apetytem produkty, zwierające te, które aktualnie są najbardziej potrzebne. Wskazania te są optymalne u osób odżywiających się regularnie, bo w tym przypadku nie jest on kierowany na produkty zawierające głównie energię.

Sukces wieńczy dzieło

Dana osoba będzie zauważać, że odżywia się coraz lepiej. Sprzyja temu synergiczne działanie odpowiednio uregulowanego poczucia apetytu głodu i sytości, wiedza o odżywianiu czerpana z analiz prezentowanych przez Program DrDietman i z porad dietetyka, a także nowe korzystne nawyki i upodobnia żywieniowe, które się będą na bieżąco kształtowały. Każdy sam zauważy, że nie musi więcej uważać na to, co je. Dotrze do niego, że może zawsze z przyjemnością sięgać po to, na co przyszła chęć, delektować się ulubionym smakiem oraz jeść do odczuwania błogiej sytości. Okaże się że takie swobodne i naturalne odżywianie się daje z jedzenia możliwie najwięcej zdrowia najwięcej radości oraz sprzyja odzyskaniu i utrzymywaniu szczupłej sylwetki.

❗ Link do Programu DrDietman 👉 https://www.jedzdobrze.pl/drdietman/